Kuchnia Azjatycka- Warsztaty w Danie część IV

Dzisiejsze warsztaty upłynęły pod znakiem brudnych dłoni. Na samym wstępie wybrudziłam sobie dłonie krojąc paprykę do sajgonek.

„Ma być cieniutko”- powiedział kucharz Rafał, więc się z Dupcią  starałyśmy bardzo. Z tymi sajgonkami nie poszło za dobrze bo się nieco rozpadły podczas smażenia, następne za to wyszły idealne! A śliwkowy sos do nich- OBŁĘDNY! I to był etap podczas, którego całe dłonie wymazałam właśnie śliwkami.

Kolejne danie czyli kurczak na sposób tajski zawładną moim sercem. Kucharz Tomek poradził by zrobić do niego podpłomyki, Rafał zasugerował ryż- obie opcje mam zamiar wypróbować 😉

No i na koniec Makaron Mie z warzywami i kurczakiem. Zawsze gdy kupię imbir, a robię to dość często, mam problem co zrobić z resztą- teraz już wiem- dodać do marynaty do kurczaka! Wyszło obłędnie pyszne!

Resztki (włącznie z tłustymi częściami udek z kurczaka dla Rysi) Dupcia zapakowała mi do plastikowego pojemniczka. Podczas szaleńczej jazdy powrotnej wszystko mi się wymieszało co nie zmienia faktu że i ja i Rysia po dzisiejszych warsztatach mamy brzuszki pełne 😉

Przepisy na wszystko z dzisiejszych zajęć już niedługo na nowej Pożeraczce 😉

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Kuchnia Azjatycka- Warsztaty w Danie część IV

  1. aduparosnie pisze:

    super relacja!!!!!!!! i do tego ten nakapany przez Szefa sosik;p

  2. Prezydentowa pisze:

    Babeczko! Wow!!! :O 😉 Jakie zmiany, jaki wspaniały blog się zrobił, a jakie boskie zdjęcia! Kochana, niesamowity postęp, moje gratulacje! 🙂 Napatrzeć się nie mogę. Po prostu cudo! 🙂 Buziaki przeogromne oraz mocarne uściski. :*
    I oczywiście wyrazy zazdrości z powodu warsztatów i to jeszcze takich! 🙂

Skomentuj

