Penne Aglio Olio

O istnieniu tego przepisu dowiedziałam się na warsztatach kulinarnych w Hotelu Dana. Tam robiliśmy Spagetti Aglio Olio,  ja mając resztkę makaronu Penne z poprzedniego dnia zrobiłam Penne Aglio Olio. Bardzo chciałam zaprezentować przepis oryginalny kucharzy z Dany i moją modyfikacje ale oczywiście wydruki zaginęły w stercie czasopism kulinarnych, które zalegają w przedpokoju. Przy okazji muszę dokonać tłumaczeń odnośnie zastoju na blogu- wszystkiemu temu winna zła passa która w zeszłym tygodniu pozbawiła mnie paru sprzętów w tym komputera. Komputer nowy jest- będzie więc już systematycznie 😉

Czas przygotowania: ok 35 min (w tym gotowanie makaronu)

Potrzebujesz:

  • makaron ugotowany al dente. Najlepiej spagetti ale jeśli nie masz- wcale się tym nie przejmuj.
  • pęczek pietruszki
  • oliwę
  • 3 ząbki czosnku
  • małą cebulkę

Oliwę rozgrzej na patelni, uduś na niej posiekaną cebulkę oraz czosnek. Dorzuć posiekaną pietruszkę i duś jeszcze chwilką. Na sam koniec dodaj makaron i energicznie wymieszaj.

2 thoughts on “Penne Aglio Olio

  1. JOLA pisze:

    Pewnie dobre ale ta pietruszka u mnie nie przejdzie.

Skomentuj

