Muffiny na soku brzoskwiniowym z borówkami i czekoladą

Historię tych muffin zaczęła pewna zabawa zorganizowana przez Członów Zielonogórskiej Grupy Fotograficznej. Należało wykonać fotografię, której tematem byłaby walizka. Ja moją postanowiłam napchać mffinkami i zrobić z niej romantyczny kosz piknikowy 😉

Pomysł na mufiny miałam w głowie od dawna ponieważ musiałam pozbyć się paru zalegających w mojej kuchni i kradnących cenną przestrzeń składników; słoika z kompotem z brzoskwiń, porozrzucanych w przedziwnych miejscach sreberek z resztkami różnych czekolad, miseczki borówek. Przepis podstawowy znalazłam tu ale moja modyfikacja w ostateczności nie ma z nią za wiele wspólnego 😉

Czas przygotowania- 45 min

Potrzebujesz

Składniki suche

  • 1,5 szklanki maki
  • 0,3 szklanki cukru
  • 1 łyżeczkę sody
  • 1 łyżeczkę proszku do pieczenia

Składniki mokre

  • 1/3 szklanki oleju
  • 2/3 szklanki kompotu z brzoskwiń
  • 1jajo
  • 1 żółtka

Do środka

  • borówki
  • połamane kawałki białej i czarnej czekolady 😉

Składniki sypkie wymieszaj. Składniki suche wymieszaj. Połącz suche składniki z mokrymi- dodaj borówki i czekoladę. Piecz w blaszce do muffin 30 min w 180 stopniach .

Smacznego 😉

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

One thought on “Muffiny na soku brzoskwiniowym z borówkami i czekoladą

  1. JOLA pisze:

    Zdjęcie super babeczki ładnie wystroiłaś idą na bal.

Skomentuj

