Kuchnia Włoska- Warsztaty Kulinarne w Danie część III

Kuchnia włoska należy do tej którą lubię najbardziej na świecie! Jej prostota i fantastycznie bogata w smaki. Szczególnie lubię w niej to że do prawie wszystkiego bezkarnie można dodać tonę masła i parmezanu.

Na przystawkę kucharze zaproponowali nam przygotowanie Bruchetty. Razem z Dupcią zabrałyśmy się ochoczo do pracy. Mało skromnie powiem że nasza Bruchetta byłą the best!

Następnie robiliśmy Rizotto z warzywami śródziemnomorskimi. Rizotto robiłam już wiele razy ale trochę inaczej. Na warsztatach kazano nam osobno nam osobno przygotować ryż i warzywa- ja wszystko robię razem- ryż przesiąka wtedy też i smakami warzyw. Może to kwestia ilości wypitego wina, ale ,że moja domowa wersja jest lepsza 😉 Wszystko zostało pięknie podane na szpinaku- po prostu idealnie!!!

Saltimbocca Alla Romana urzekła mnie najbardziej. Przygotowane w ten sposób mięso smakuje idealnie! Wykorzystam go do przygotowywania np. piersi z kurczaka- sposób podania jest przepiękny.

Na sam koniec dano nam skosztować kremu do Tiramisu wykonanego przez kucharzy i paru pomocników. W końcu spotkałam w Polsce krem do tego deseru z dodatkiem białek! Brawo! Czyli pamięć mnie nie myliła i tak to właśnie uczono mnie robić lata temu w Piekanio- cukierni w Austrii.

Już niedługo wszystkie przepisy na całkiem nowej Pożęraczce a na razie małą dawka zdjęć 😉

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Kuchnia Włoska- Warsztaty Kulinarne w Danie część III

  1. I really like what you guys tend to be up too. This sort of clever work
    and reporting! Keep up the fantastic works guys I’ve incorporated you guys to my personal blogroll.

Skomentuj

