Marcepanowe praliny

Praliny powstały przypadkiem przy przypadkowym odkryciu przepisu na marcepan- chciałam zrobić masło migdałowe i chyba coś zrobiłam nie tak 😉 Wiele mądrych rzeczy powstało całkowitym zbiegu różnych okoliczności więc nie ma co się dziwić że i w kuchni bywają takie wypadki. Lubisz marcepan i chcesz samodzielnie zrobić takie praliny- przygotuj

Migdały zmiel w malakserze razem z cukrem. Dodaj olej i mleko- i już!

Masa na początku może być za klejąca- ja moją wsadziłam na noc do lodówki- stała się bardzo plastyczna. Z masy formuj placki, na każdy połóż po 1 migdale i zawiń formując kulkę. Przyozdób  praliny według uznania- ja użyłam gorzkiej czekolady i kokosow 😉

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Skomentuj

