Domowe batoniki musli

Dzisiejszym przepisem chcę uczcić istnienie programu „Wiem co jestem”. Jest to ogromna skarbnica wiedzy dla ludzi leniwych, którym nie chce się szperać w książkach czy internecie 😉 Bazana przepis na batony pochodzi właśnie z ostatniego programu tej serii;)

potrzebujesz;

  • 1 puszkę słodzonego mleko kondensowanego
  • 1,5 szklanki musli (u mnie egzotyczne)
  • 0,5 szklanki rodzynek
  • 1 szklankę wiórek kokosowych
  • 200 g pestek dyni

A teraz; wszystko wymieszaj 😉 Wyłóż na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i upiecz na złoto. U mnie trwało to 40 min w 170 stopniach. Trochę bardziej spiekł się placek od spodu ale ja mam gazowy piekarnik typu EVA 1 więc nie ma co się dziwić.

W smaku lepsze niż kupne batoniki! Ja samodzielnie na pierwszy rzut pożarłam pół blachy!

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

9 thoughts on “Domowe batoniki musli

  1. wiolusia pisze:

    wyglądają bardzo apetycznie – pozdrawiam

  2. szana pisze:

    wyglądają przecudnie i zapewne tak taż smakują,
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie!
    Szana,
    http://www.gastronomygo.blogspot.com

  3. Eve pisze:

    Nie dziwię sie, że tyle zniknęło odrazu;) Sama drugie pół bym wciągnęła z przyjemnością! Pysznie i pięknie i zdrowo;)

  4. Kasia pisze:

    Ostatnio mam manię na granolę, musli i batoniki tego typu :), pysznie wyglądają, ślicznie zapakowane idealnie na mały prezencik 🙂

  5. asieja pisze:

    codziennie bym chciała takie batoniki zabierać do pracy lub szkoły:-)

  6. Krysia pisze:

    Jutro biore się za nie napisze ile zostało.

Skomentuj

