Weekendowa cukiernia 2- pomarańczowe mufiny

To moje drugie podejście do weekendowej cukierni. W pierwszym zrobiłam wszystko zrobiłam nie tak! Umieściłam zły przepis, nie wskazałam kto jest gospodarzem- innymi słowy potrzebuję szybkiego powrotu dla klasy 1-3 sp by powtórzyć naukę czytania ze zrozumieniem 😉

A więc gospodynią tej edycji Weekendowej cukierni jest Domi z blogu Domi w kuchni  a przepis na mufiny znajdziecie tutaj 

Jak dla mnie muffiny smak mają dziwny, ale ja na cytrusy jestem uczulona wiec może to przez to.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

One thought on “Weekendowa cukiernia 2- pomarańczowe mufiny

  1. JOLA pisze:

    Zrobiłam wnuki zjedli bardzo szybko ,za chwile robię z budyniem.

Skomentuj

