Cukier waniliowy

Robię go od paru miesięcy, ale nie wpadłam na to, aby dodać go na bloga, więc robię to teraz. Przepis prosty!

Potrzebujesz;

  • 1 laskę wanilii
  • 1 słoik cukru- ja używam trzcinowego- Ty możesz jakiego chcesz

Laskę wanilii zanurzamy w cukrze przesypanym do słoika i zamykamy. W miarę ubywania- cukier dosypujemy. Warto co jakiś czas wstrząsnąć słoikiem aby aromat wanilii rozprzestrzeniał się równomiernie. Ja dziś dorzuciłam kolejne pół laski wanilii. Poprzednią pozostawiłam w słoiku bo jeszcze troszkę pachnie 😉

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

One thought on “Cukier waniliowy

  1. aduparosnie pisze:

    ja też go mam od dłuższego czasu i już nigdy przenigdy nie użyję waniliny!!!! domowy jest najlepszy!!!

Skomentuj

