Przepis na mocne paznokcie!

  • pół szklanki oliwy
  • buteleczka olejku rycynowego
  • pół cytryny

 

Oliwę, olejek i wyciśniętą cytrynę wlewamy do miseczki, podgrzewamy w kąpieli wodnej do takiej temperatury by nie parzyło nas w palce, następnie moczymy palce w takiej kąpieli do puki oleista substancja nie wystygnie. Tą samą substancję podgrzewamy każdego dniai co dziennie moczymy w niej palce. Efekty widać po pięciu dniach. Pazury są mocne, nie rozdwajają się.

UWAGA! przed poddaniem paznokci zabiegiem należy zmyć z płytki wszelkie lakiery, następnie odtłuścić płytkę wodą z mydłem 😉

3 thoughts on “Przepis na mocne paznokcie!

  1. próba_smaku pisze:

    fajny pomysł. wypróbuje, dzięki 🙂

  2. Tak ta metoda jest skuteczna ale żeby były efekty trzeba być systematycznym. Niestety ja do takich zabiegów jestem krótkodystansowcem 😉 Ale szczerze polecam 🙂

  3. przecinkowa pisze:

    Jedyne co potrafi uratować mi paznokcie 🙂 a ja mam fioła na punkcie naturalnych kosmetyków 😀

Skomentuj

