Pilling antycelulitowy

Ostatnio zadziało się tak, że służbowo często spotykam się z Panią Anią, która jest technikiem kosmetologii. Dowiedziałam się od niej między innymi co działa rewelacyjnie na wzmocnienie paznokci, co wzmacnia włosy i co zwalcza cellulitis!

Pani Ania mówi, że kawa z cynamonem na celulit działają niszcząco!

Zaczęłam stosować!

Robi się to tak

Do miseczki wsypujemy kawę mielona i cynamon.Łączymy składniki z żelem do kąpieli. Taką papką pillingujemy uda!!

Uwaga! Bardzo brudzi łazienkę 😉 Ja poczyniam czynność w sobotę przed generalnym porządkiem domu hi hi hi

 

 

5 thoughts on “Pilling antycelulitowy

  1. pinkcake pisze:

    Żeby peeling był skuteczniejszy dobrze dodać gruboziarnistej soli> Ale fakt, łazienka wygląda po nim masakrycznie ;D

  2. jatta pisze:

    Ja mam w domu masażystę spa :)więc też takie sekreciki spa mi zdradza i używam tego pillingu raz na 2 tyg tylko zamiennie stosuję zamiast cynamonu grubo ziarnisty cukier lub sól morską kąpielową z natury 🙂 bomba 😀 sama kawa działa anty celulitowo…niestety nie wtedy gdy ją pijemy;/

  3. przecinkowa pisze:

    Uwielbiam taki peeling 😀

  4. Polecam dodanie gruboziarnistej soli i oleju kokosowego + oliwy z oliwek 😀 Skóra jest wtedy niesamowicie gładka i nawilżona!

Skomentuj

