Cebula i fasola szparagowa w cieście pankejksowym ziołowym;)

Miała to być szybka obiado-kolacja. Pomyślałam „Szybkie to są pankejksy”- ale jakoś tak na ostro bo na słodycze ochoty nie mam. To może omlet? Ale z cebulą w cieście bo tak ostatnio miałam ochote na cebulę w cieście! Bingo! Pankejksowa cebula w cieście. Ale przecież mam z kg fasolki szparagowej. Może fasolka w bułce? Ale ja tak barzdzo chce tej cebuli! To będzie i fasola w cieście. Stałam się jej fanem! Odkryłam nowy sposób na jedzenie fasoli i jestem z tego powodu zadowolona ogromnie! Szkoda tylko, że pod koniec sezonu 😉

UWAGA: Przepis nieprecyzyjny bo sypałam na oko, a za głodna byłam żeby mierzyć ile sypię 😉

Zdjęcia robione chwilę temu więc przy świetle nocnym domowym ;(

Potrzebujesz:

jajko (1)

mąka (ok 5 łyżek)

proszek do pieczenia (ok 0,5 łyżeczki)

jogurt (ok 3 łyżki)

olej (łyżka do ciasta, reszta do smażenia)

zioła, przyprawy

Warzywa (w moim przypadku cebula pokrojona w grube talarki i fasolka szparagowa)

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy 😉 Ciasto musi być gęste!

Warzywa maczamy w cieście i kładziemy na rozgrzaną patelnie. Smażymy z obu stron na rumiano.

Polecam fasolkę! jest przerażająco smaczna!

One thought on “Cebula i fasola szparagowa w cieście pankejksowym ziołowym;)

  1. evita0007 pisze:

    Ale super to wymysliłas ,,mniam 😉

Skomentuj

