BaBkowe urodziny =^.^=

BaBkowe urodziny odbyły się podczas tegorocznego Woodstoku, który miał miejsce prawie miesiąc temu- prezenty jednak spływają w dalszym ciągu.

W ostatnią niedziele dostałam chyba najbardziej trafiony! Baldachim do obrony ciast przed kotem (Rysią =^.^=) i wszelkimi owadami. Dziękuję Ci Karolino za ten prezent- jest najlepszy jaki w tym roku dostałam- widać, że mnie znasz i wiesz co sprawia mi radość XD

Oprócz baldachimu dostałam też śliczne zasłonki od siostry Joli, karnisze (do zakupu których zbierałam się już parę miesięcy) od rodziców, śliczną bransoletkę od koleżanek z pracy i super ekstra ciepły koc od rodziców P. Jest to wykaz tych prezentów, które sprawiły mi wielką radość i które są cały czas w użytku.

A żeby chwalenia stało się zadość- prezentuję ich zdjęcia ;P.

Skomentuj

