Przeziębienie

Ja dziś mam takie:

Głowa goli

katar się zaczyna

jak połykam ślinę to czuję ucisk w gardle

Nie mam namiastki zielonego pojęcia kiedy to się zadziało ido czego mnie prowadzi, ale znam idealny sposób na szybkie zabicie cholerstwa.

Rano i wieczorem inhalacje z eukaliptusem albo popularnym Mucosolvanem. 3 razy dziennie iuprom zwykły 200 i ibuprom zatoki 200. Powinno przejść po 3 dniach… mam nadzieje

na zalecanie mojej Pani doktor po telefonicznej konsultacji oczywiście….. mogłam nie dzwonić ona i tak zanim da antybiotyki karze znachorskie praktyki prawić 😉

Zdrowia chłopaki i dziewczyny!

Otagowane , ,

Skomentuj

